Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

sobota, 25 czerwca 2011

Wakacje dzień trzeci

Trzeci dzień wakacji. Niestety nie mogę się nimi całkowicie nacieszyć, ponieważ rodzice są w domu. Ale już niedługo ;). W czwartek odprawiałam moje 14 urodziny dla rodziny które obchodziłam 9 czerwca. Dużo kasy dostałam + jeszcze od dziadka za świadectwo (nieźle, średnia 4.6 ^^) więc nie narzekam ;]
Miałam w nocy z wczoraj na dzisiaj spać u mojej kumpeli z klasy- Basi, ale przyszli znajomi rodziców ze swoją córką- moją przyjaciółką z podstawówki- Hanią. Układałyśmy puzzle, a ile przy tym było radochy ;)
A z Hanią umówiłam się w poniedziałek na zakupy do Rybnika. Podobno strasznie dużo przecen.


Dzisiaj było dość chłodno, ale podobno od przyszłego tygodnia ma się ocieplić ;)


Pozdrawiam! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz